Jili Slot ‌انواع رنگ ها برای دک.راسیون منازل در منطقه لاکچری مهرشهر - مسکن کوی مهر

‌انواع رنگ ها

انواع رنگ ها در سایت مسکن کوی مهر

‌انواع رنگ ها در دکوراسیون منزل با ما در وب سایت مسکن کوی مهر همراه باشید

رنگ های گرم

رنگ های گرم از رنگ های نارنجی، قرمز، زرد یا ترکیب آن ها به دست می آیند و شما را به یاد چیزهای گرم می اندازند، چیزهایی مانند نور خورشید و گرما. رنگ های گرم حس نزدیکی را بیشتر می کنند (مانند رنگ های تیره) و به همین دلیل اتاق های بزرگ را جمع و جورتر می کنند. البته هر سال مد نقاشی ساختمان عوض می‌شود و رنگ های جدید ترند شده جای قبلی ها را می گیرند اما اگر شما جزو آن دسته از آدمها نیستید که باید مطابق مد روز پیش بروند با کمی تحقیق و سلیقه به خرج دادن می توانید به رنگ دلخواه خود در نقاشی خانه برسید.‌

رنگ های سرد

رنگ های سرد رنگ های آبی، سبز یا بنفش روشن را شامل می شوند. این رنگ ها آرامش بخش هستند. در حالی که رنگ های گرم یادآور خورشید و گرما هستند، رنگ های سرد یادآور آب و آسمان، حتی برف و یخ هستند. برخلاف رنگ های گرم، رنگ های سرد یک فضای کوچک را بزرگ تر نشان می دهند. اگر یک اتاق کوچک دارید که می خواهید بزرگ تر به نظر برسد، می توانید با کمک رنگ آبی روشن آن را از آنچه هست بزرگتر نشان دهید.

انواع رنگ ها در سایت مسکن کوی مهر
انواع رنگ ها در سایت مسکن کوی مهر

رنگهای خنثی رنگ هایی هستند که در طیف رنگی وجود نداشته و از ترکیب رنگ های دیگر بوجود می آیند و می تواند اثرات مثبت یا منفی داشته باشند. به طور مثال سفید واقعا یک رنگ نیست بلکه عدم حضور رنگ باعث به وجود آمدن آن شده است .

رنگهای خنثی باعث می شوند انسان به سایر رنگ هایی كه در كنار آنها قرار گرفته اند، توجه خاص نشان دهد .

‌انواع رنگ ها

چه رنگهایی خنثی هستند ؟

مشکی ، سفید ، خاکستری ، بژ ، قهوه ای ، شیری ، نقره ای ، برنزی ، طلایی

رنگ های خنثی سرد :

سفید ، شیری ، نقره ای ، خاکستری

رنگ های خنثی گرم :

مشکی ، قهوه ای ، برنزی ، طلایی ، بژ

ویژگی های رنگ های خنثی :

همیشه نو ، کلاسیک ، با کیفیت ، ارام ، ظرافت ، زیبایی ، رسمیت ، احساس قدرت ، حس خلوص و پاکی ، تمیزی‌

کاربرد برخی از  رنگ های خنثی در دکوراسیون:

انواع رنگ ها در سایت مسکن کوی مهر
انواع رنگ ها در سایت مسکن کوی مهر

بژ

رنگ بژ طیف‌های مختلفی دارد. بعضی کم رنگ و بعضی پررنگ آن را می‌پسندند. از جمله ویژگی‌های رنگ بژ آن است که با هر نوع دکوری از قدیمی گرفته تا جدید و مدرن می‌آید و آرامش‌بخش است.

سبز زیتونی

سبز زیتونی روشن جزو رنگ‌های نرم و خنثی است. از این رنگ می‌توان هم در اتاق پذیرایی و هم در اتاق‌خواب استفاده کرد. این رنگ با دکوراسیون قدیمی ولی شیک یا سبک‌های رمانتیک بسیار می‌آید.

کرم

رنگ کرم برای بزرگ‌تر و روشن‌تر جلوه دادن یک اتاق بسیار مناسب است. این رنگ گرم ولی خنثی با هر نوع دکور و سبکی همخوانی دارد. برای جاهای کوچک بسیار مناسب و آن را بزرگ‌تر نشان می‌دهد.

در هنگام خرید خانه بسیاری رنگ کرم را ترجیح می‌دهند بنابر این خانه‌هایی با این رنگ زودتر فروش می‌‌رود.

استفاده از این رنگ ها به عنوان پوشش دیوارها پس زمینه خوبی برای نصب تابلو و پرده ها فراهم می کند. یکی دیگر از کاربردهای این رنگ ها در سطوح، انعکاس بیشتر نور است. انتخاب این رنگ ها برای مبلمان فضایی آرام به وجود می آورد اما اگر بخواهید برای وسایل و مبلمان از رنگ های خنثی استفاده کنید، پس از گذشت مدت زمانی، خسته کننده می شوند. پس، از این رنگ ها تنها به طور جزئی در دکوراسیون استفاده کنید.

برای اطلاعات بیشتر ما را در اینستاگرام دنبال کنید

به بحث وارد شوید

مقایسه آگهی ها

مقایسه

سایت مسکن کوی مهر

پاسخگوی شماست

جهت ارتباط و دریافت اطلاعات روی پاسخگویی سوالات کلیک نمایید