Jili Slot رفع مشکل ترافیک کرج-تهران به زودی با احداث پروژه جدید - مسکن کوی مهر

رفع مشکل ترافیک کرج-تهران

ترافیم تهران کرج

رفع مشکل ترافیک کرج-تهران با ما در سایت مسکن کوی مهر همراه باشید تا در مورد نحوه تحول ترافیک بین شهری تهران و کرج بیشتر بدونیم.

معاون وزیر شهرسازی گفت: مسیر چرمشهر-آبیک می‌تواند مشکلات بسیاری را در گلوگاه ترافیکی بین استان تهران و البرز حل کند.

خیرالله خادمی روز دوشنبه ۲۲ دی ماه در بازدید از روند پروژه ملی کنارگذر شمالی در استان البرز، گفت: خوشبختانه مجموعه پروژه‌های حمل و نقلی خوبی در دو استان البرز و تهران در حال انجام است که در آینده‌ای نزدیک تحولی در حوزه حمل و نقل برون شهری بین این دو استان که از مراکز بزرگ جمعیتی کشور هستند، خواهد بود.

ترافیم تهران کرج
ترافیم تهران کرج سایت مسکن کوی مهر

خادمی افزود: منطقه یک آزادراه شمال افتتاح شده است و منطقه دوم نیز در ۱۱۰ جبهه کاری با روند بسیار خوبی در حال آماده سازی است و امیدواریم تا در بازه سال ۱۴۰۰ حداقل یک باند از این پروژه به مرحله بهره برداری برسد.

رفع مشکل ترافیک کرج-تهران

وی گفت: کنارگذر جنوبی استان تهران و البرز به طول ۱۵۸ کیلومتر که از آبیک آغاز می‌شود و به چرمشهر در شرق تهران اتصال پیدا می‌کند، به عنوان یک ابَر پروژه عمرانی، مراحل پایانی را طی می‌کند و تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید. این مسیر می‌تواند مشکلات بسیاری را در گلوگاه ترافیکی بین استان تهران و البرز حل کند.

معاون وزیر عنوان کرد: پروژه کنارگذر شمالی استان البرز در ادامه طرح آزادراه شهید همت است که یک مسیر جدید ارتباطی بین البرز و پایتخت محسوب می‌شود.این کنارگذر با هدف تعدیل بار ترافیکی کرج توسط شهرداری طراحی شده و حائز اهمیت بسیاری است. با توجه به نکات فنی و نوع کاری که در مسیر این طرح انجام می‌شود و پل‌هایی که در بخش شمالی و مسکونی شهر ساخته شده، می‌توان از این پروژه به عنوان یک طرح عظیم مهندسی به صورت تلفیقی شهری و برون شهری یاد کرد.

وی در ادامه گفت: احساس می‌شد که دولت هم باید به جهت تسریع در روند پیشبرد پروژه با شهرداری همکاری کند، لذا با هماهنگی بین سازمان برنامه و بودجه، وزارت راه و شهرسازی و تایید رئیس جمهور، مبلغ ۴۰۰ میلیارد تومان از منابع اعتباری دولت به این پروژه تزریق شد و در اختیار شهرداری کرج قرار گرفت.

خادمی در پایان تصریح کرد: امروز هماهنگی‌های لازم برای تدوین برنامه اجرایی دقیق هزینه کرد این بودجه و تامین اعتبار موازی از سوی شهرداری صورت گرفت. همچنین مقرر شد که از بخش‌های آماده‌ این پروژه به صورت مرحله‌ای بهره برداری شود.

برای اطلاعات بیشتر ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

به بحث وارد شوید

مقایسه آگهی ها

مقایسه

سایت مسکن کوی مهر

پاسخگوی شماست

جهت ارتباط و دریافت اطلاعات روی پاسخگویی سوالات کلیک نمایید